Adana'da sıcak hava etkisini gösteriyor. Güneş altında termometrelerin 42 dereceyi göstermesi, vatandaşların açık alanlara yönelmesine sebep oldu. Sıcak havadan bunalan bireyler, parklara ve gölgelik alanlara akın etti.
Özellikle yaz aylarında sıcaklıkların yükselmesi, Adanalıların serinleme ihtiyacını artırıyor. Birçok kişi, parkları tercih ederek hem dinleniyor hem de serinlemeye çalışıyor. Parkta gezintiye çıkan vatandaşlardan biri, yazın bu sıcaklardan kaçacak yer aradıklarını belirtti. Ayrıca, Adana'ya gelmek isteyenlerin kış aylarında gelmelerini tavsiye etti.
Hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi, halk sağlığı açısından da dikkat edilmesi gereken bir durum olarak öne çıkıyor. Uzmanlar, aşırı sıcaklarda dışarıda uzun süre kalmamayı ve bol sıvı alımını öneriyorlar.
Bu sıcaklıkların devam etmesi beklenirken, Adana halkı için serinleme yöntemleri arayışları da sürüyor. Parklar, hem doğal güzellikleriyle hem de sundukları gölgelik alanlarla yaz aylarında sıkça tercih edilen alanlar arasında yer alıyor.






Yorumlar 0
Yorum Yap
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!