Bursa'nın Mudanya ilçesinde, 70 yaşındaki bir adam evinde topladığı çöplerin birikmesi sebebiyle dışarı çıkamadı. Yaklaşık bir metre yüksekliğindeki çöp yığını, yaşlı adamın evinde mahsur kalmasına yol açtı. Sağlık sorunları yaşayan ve bu durumu nedeniyle acil durum çağrısı yapan Mehmet Sedat G., cep telefonuyla acil çağrı merkezine ulaştı.
Olay yerine gelen apartman yöneticisi Ömer Faruk Orhan ve Erdoğan Paçin, yaşlı adamın kurtarılması için çalışmalara başladı. Çöp dolu daireden çıkarılan Mehmet Sedat G., sağlık sorunları nedeniyle tedavi edilmek üzere hastaneye kaldırıldı.
Bu olay, evde biriken çöplerin sağlık açısından oluşturduğu riskleri bir kez daha gözler önüne serdi. Yetkililer, benzer durumlarla karşılaşan kişilerin zamanında yardım alması gerektiğini vurguladı.






Yorumlar 0
Yorum Yap
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!