Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, geçtiğimiz hafta Özbekistan ve ABD'deki resmi temasları nedeniyle yapılamayan kabine toplantısını bugün Beştepe'de gerçekleştirdi.
Toplantıya Cumhurbaşkanı Erdoğan başkanlık etti ve toplantı yaklaşık 2 buçuk saat sürdü. Kabine üyeleri, ülkedeki güncel meseleler üzerinde görüş alışverişinde bulundular.
Toplantının ardından yapılacak açıklamalarla birlikte, alınan kararların ve gündem maddelerinin kamuoyuna duyurulması bekleniyor.






Yorumlar 0
Yorum Yap
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!