Sağlık Bakanlığı, tüketicilere belirli bir atıştırmalığın zararları hakkında uyarıda bulundu. Yapılan açıklamada, bu atıştırmalığın sağlığa olumsuz etkiler yaratabileceği ifade edildi.
Bakanlık, söz konusu atıştırmalığın içerdiği maddelerin sağlık sorunlarına yol açabileceğini belirtti. Tüketicilerin bu ürünü tercih etmemeleri gerektiği vurgulandı.
Uyarının ardından, bu ürünün satış noktalarında bir artış gözlemlenip gözlemlenmeyeceği merak konusu oldu. Sağlık Bakanlığı, halk sağlığını korumak amacıyla benzer uyarılar yapmaya devam edeceğini duyurdu.






Yorumlar 0
Yorum Yap
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!