Sağlık Bakanı Fahrettin Memişoğlu, sigara tüketimiyle ilgili yeni yasakların geleceğini açıkladı. Bu yasakların, halk sağlığını korumak amacıyla uygulanacağı ifade edildi.
Bakan, bu yeni düzenlemelerin ne zaman yürürlüğe gireceği konusunda kesin bir tarih vermedi. Ancak, sigara içiminin azaltılması hedefiyle çeşitli önlemlerin alınacağı belirtildi.
Özellikle gençler arasında sigara kullanımının önüne geçmek amacıyla, okulların ve gençlerin yoğun bulunduğu alanların daha fazla korunacağı kaydedildi. Bu bağlamda, sigara içmenin yasak olduğu yerlerin kapsamının genişletileceği ifade ediliyor.
Hükümetin sigara ile mücadele konusundaki kararlılığı, bu yeni yasaklarla birlikte daha da artacak gibi görünüyor. Bakan Memişoğlu, sigara bağımlılığı ile mücadelede toplumun tüm kesimlerine büyük görevler düştüğünü vurguladı.
Yeni yasakların detayları ve uygulanacak önlemlerle ilgili daha fazla bilgi ilerleyen günlerde paylaşılacak.






Yorumlar 0
Yorum Yap
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!